زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

میترسم....نمیترسم......میترسم.....

من از نا خوانده ماندن نمیترسم هراسم از این است که چیزی برای نوشتن نداشته باشم.

من از تنهایی نمیترسم ولی میترسم از روزی که برای فرار از تنهایی از خودم فرار کنم.

من از نابودی نمیترسم ولی از نبودن میترسم.

من از پروانه نمیترسم ولی از پروانگی میترسم.

من از روز نمیترسم ولی از روزگار میترسم*.

من از غار غار کلاغها نمیترسم ولی از سکوت کبوتر ها میترسم

من از پیچ های جاده نمیترسم از این میترسم که بعد از آخرین پیچ کسی در انتظارم نباشد.

من از بیهوده بودن سخت میترسم.

                                                             سهند

                                                 ۸۶/۱/۱۴- ۲:۴۵ بامداد

..................................................................................

*- با الهام از حسین پناهی

نظرات 6 + ارسال نظر
جلیلی سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:09 ق.ظ http://jalily.parsiblog.com/

سلام
خیلی زیباست ترسی که آدم به خاطر از دست دادن موقعیت ها تو دلش باشه
موقعیتی برای انتخاب
برای انتخاب کردن و انتخاب شدن
انتخاب خوب زندگی کردن
منم می ترسم

نازنین-گل یخ سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:02 ق.ظ http://nazanin55.blogfa.com

خیلی قشنگ بود و قابل تامل!
ترس نامانوس و آشنا...
امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشی.

سلام سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:31 ب.ظ http://bayon.blogsky.com

بسیار زیبا بود.......

وقتی شب از راه می رسد
وقتی باران می بارد
ترس در رگهایت
یخ میزند
آن هنگام
که صبح میدمد
هرگز نمی خندی
منتظر شب میمانی
که باز میگردد

سلمان چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:35 ب.ظ http://aloneeyes.blogsky.com

سلام سهند جون
سال نو مبارک
متن بسیار جالبی بود.
خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم .
موفق باشی

hani پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:35 ق.ظ

با اجازتون من اینو تو بلاگم نوشتم:)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:44 ق.ظ

با اجازتون من اینو تو بلاگم نوشتم
ولی اسمتونو نمی دونم که زیرش بنویسم:-؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد