زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

ولی جنس سراب میشی...

تموم زندگی خوابه 

تنت تو آغوش خاکه 

حریر عطر آغوشت 

هنوزم با نفسهامه 

 

دلم بدجوری دلتنگه 

دستم دستاتُ گم کرده 

ببین بی رحمی مرگُ 

به پایان تو میخنده 

 

بخواب بی وحشت فردا 

بخواب بی ترس بیداری 

لالا لالا لالا لا لا 

گل نرگس رویایی 

 

تو رو تو خواب می بینم 

به من لبخند میبخشی  

تنم تشنه به آغوشت

تو از جنس سراب میشی 

  

تو رو تو خواب می بینم 

به من لبخند میبخشی   

تنم تشنه به آغوشت

تو از جنس سراب میشی 

 

دلم بدجوری دلتنگه 

دستم دستاتُ گم کرده 

ببین بی رحمی مرگُ 

به پایان تو میخنده  

  

............................................ 

پ.ن:هر چی بنویسم شبیه نق زدن میشه......امشب شب بدی بود....