زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

ترانه ی خاک گرفته

غریبه می شوی، گُلم

رفیق سال و ماه من

هم پرسه ی همیشه ی

گریه ی گاه گاه من

 

غریبه می شوی، عزیز

شریک روزهای خیس 

دلیل بی قراری ام 

دلیل بغض خودنویس

 

 

غریبه می شوی، عزیز

در امتداد روزها

برای من که مانده ام

در حسرتت هنوز ها

 

غریبه می شوی ،ولی

نمی روی ز خاطرم

ببین که مانده یاد تو

در همه ی دقایقم 

................................................ 

پ.ن: چهار خط اول این ترانه را پارسال تو کافه دیماگو نوشتم...یعنی حس امروزم نیست... 

نظرات 9 + ارسال نظر
کوروموزوم نا معلوم پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:29 ب.ظ

چقدر حس پارسالت قشنگ بوده یه جورایی دلتنگ کنندست اما دوستش داشتم.
غریبه می شوی، گُلم

رفیق سال و ماه من

هم پرسه ی همیشه ی

گریه ی گاه گاه من



غریبه می شوی، عزیز

شریک روزهای خیس

دلیل بی قراری ام

دلیل بغض خودنویس
این تیکه اولشو خیلی دوست داشتم. خیلی قشنگ بود.
منتظرم بیای بگی

کوروموزوم نا معلوم پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ

rasti yadam raft begam ke kheyli khoshhalam zood be zood miay

نیست شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ق.ظ http://baobabb2.blogfa.com

غریبه می شوی، عزیز

شریک روزهای خیس

دلیل بی قراری ام

دلیل بغض خودنویس
....
زیبا بود

نقره ای یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ق.ظ http://silverheart.blogfa.com

باعث شدی تا دوباره خودم را مرور کنم ... رفیق!

شارونا دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ق.ظ http://shaarona.blogfa.com

خیلی دوست داشتنی بود...خیلی...

سارا و پاییز دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:51 ب.ظ

همه امازاده بود و آن چنار پیرش!!! نیست؟؟؟؟

خوب است اما تو هستی ...آرامتر گیرم.... ه...س...ت...ی
یاد خودم افتادم . یاد این روزهایم افتادم !!

شلم شوربا دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.nimarasi.blogfa.com

جدا احسنت.نمیدونم یاد کدوم ترانه قدیمی افتادم بزار فکر کنم

نازنین گل یخ چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ق.ظ http://nazanin55.blogfa.com

سلام سهند جان!
با اینکه زیبا بود نمیخوام فقط بگم زیبا بود با اینکه تحسین برانگیز بود نمیخوام فقط بگم احسنت..میخوام بگم تک تک کلمه هاش در عین آشنا بودن تازگی داشت...حرف واسه گفتن زیاده..خوب باشی...

غریبه می شوی ،ولی

نمی روی ز خاطرم...........................................

شیخ بی چراغ همیشه! پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:18 ب.ظ

دلم (خرانه) برایت تنگ شده است رفیق عجیبم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد