زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

کسی چه می داند؟

شراره ی این سطل های مکانیزه ی شعله ور

شاید بافه ای از نور خورشیدی باشد 

که بعد از قرن ها اسارت 

دوباره از پس البرز طلوع خواهد کرد 

کسی چه می داند؟           

                                                   ۱۶ آذر ۸۸

نظرات 5 + ارسال نظر
کوروموزوم نا معلوم جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ب.ظ http://xxxy.blogsky.com

به راستی کسی چه میداند شاید باشد شاید باشد شاید باشد روزی که کودکان ما صورتشان از نور خورشیدی گل بیندازد که اسیر نیست...

[ بدون نام ] جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:37 ب.ظ

آخی.... شاید باشد !

شلم شوربای قدیمی شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:08 ب.ظ http://nimarasi.blogfa.com

به تو چه چشمای ندا؟ به تو چه گریه ی خدا؟



به تو چه این قبر غریب؟ به تو چه شنبه ی سیاه؟

این بیتت چند روزه دهنمو سرویس کرده.خدا از سر تقصیرت بگذره الهی آمین

کوروموزوم نا معلوم دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:05 ب.ظ

چقدر این الکی رو که تو وبلاگم نوشتی دوست داشتم.
میدونی که چقدر واسم مهمه که تو خوب باشی و بیای بگه دنیای من روشنه..روزای خوب من... از من و گریه دل بکن...فوق العاده بود.

تایماز شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:26 ب.ظ http://orfales.blogsky.com

ببینید اولا بحث من و کروموزوم از یه جایی شروع شد که هیچ ربطی به کوروش و اینا نداشت.بهتر بود شما وبلاگ من رو هم میدیدی
من نمیخام بحث رو کش بدم. من هیچ نظری در مورد کوروش هم نمیدم
من فقط توی وبلاگ خودم چنتا سوال پرسیدم
اصلا نگاه سرازیر و سربالا هم ندارم چشم تو چشم بحث میکنم و به نژاد برتر و پست هم کاری ندارم
شما بحثو پیچیده تر کردی
پای فوتبالم کشیدی وسط
نمیخام راجع به این چیزا بحث کنم
فقط یه چیزی رو میخوام تا در موردش فکر کنی و شواهد تاریخی رو هم در نظر بگیری
من آدم مذهبی هم نیستم ولی حتما اینو توی تاریخ خوندی که بعد از معاویه تا چندین سال ( که البته تعداد سالش یادم نیست) و تا زمان عمربن عبدالعزیز تمامی رسانه های اون زمان بر ضد علی بودن و لعن و نفرینش میکردن
نمونه های مشابه زیاده که یکی تا یه دوره ای بد بوده بعدش خوب شده بعد دوباره بد شده و اینا.....
من میگم اونایی هم که اینو میگن شاید دلیلی دارن و کاملا هم واضحه که هیچ تریبون رسمی و رسانه ای هم ندارن تا حرفشون رو داد بزنن
من میگم اصلا کتار وروش پیامبر بود. ولی بابا اغراق تا کجا؟
لابد شنیدی که دارن شناسنامه و تامین اجتماعی رو هم به کوروش وصل میکنن.
ما مردم افراط و تفریطیم و وقتی میخوایم چیزی رو بکوبیم میکوبیم و وقتی بخوایم بالا ببریم میبریم
یه نمونه ساده: توی عالم سیاست منطقی ترین آدمهای عصر ما اصلاح طلبها بودن. شما مقایسه کن رفتار همین آدمها رو در سال 78 و 88 در مورد رفسنجان ی!
اینا همونایی هستن که از چماق بدستهای سال 32 انتقاد میکنن که صبح گفتن زنده باد مصدق و عصر گفتن مرده باد مصدق
بحث هی داره شاخه شاخه میشه
اگه علاقه به بحث منطقی داشته باشی به وبلاگم سربزن. آی دی من هم اونجا هست.
ولی بحثمون در مورد کوروش فکر نکنم به جایی برسه اما در مورد فوتبال فکر کنم داری اشتباه میکنی
در ضمن نظرات هیچکدام از همشهریان و همزبانان من نظر شخصی من نیست
امیدوارم همیشه خوش باشی
در مورد فارسی نوشتن توی وبلاگ هم من جواب تیکه ی نازنین رو دادم. اگه منصف باشی ونظرات اونو توی وبلاگ من ببینی متوجه میشی که ایشون با تیکه انداختن با من بحث کرده
درضمن من خیلی ازش خوشم میاد و خیلی دوس داشتنیه
فقط در بعضی موارد اختلاف نظر داریم

۱- بی رسانه بودن شما را قبول میکنم
۲-مثالی که از سیاست زدی کلا ربطی ندارد..سیاست یعنی همین کلک ها که به هم میزنند و این ربطی به بحث ما نداشت...
۳-در مورد فوتبال لینک خبر را گذاشتم و جای انکار نداره....کاملا واضحه..
۴-نظرات شما و همشهریاتون حول یه محور میچرخه که میدونیم چیه و این اظهار برائت مشکلی را حل نمیکنه
۵- من هم امیدوارم خوش باشی
۶-نظرات وبلاگت رو دیدم فکر میکنم نازنین و همه همین حرف ها را به شما زدند و شما جواب منطقی به هیچ کدامشان ندادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد