زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

نوشتن یا ننوشتن

آرشیوم را مرور کردم.....نوشته هایی که وقتی می نوشتمشان هرگز دوستشان نداشتم... 

مدتی که نبودم مشغول جنگ با خودم بودم....فکر کردم که اصلا چرا باید بنویسم....مگه من کی هستم که بنویسم....چی دارم که بگم؟.....اما امروز از خواندن نوشته های قدیمی لذت بردم...و فکر کردم که شاید نوشتن بهتر از ننوشتن باشد.....دوست دارم اگر هنوز هم این وبلاگ خوانندگانی دارد برایم بنویسند که بنویسم یا نه؟..... 

نظرات 9 + ارسال نظر
نازنین گل یخ چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ق.ظ http://nazanin55.blogfa.com

سلام
ما که همیشه به یادتان هستیم...بنویس..که یادت نرود روزی افکارت چه شکلی بود..از طرفی من به شخصه نوشته هات رو دوس دارم ..به نظرم متفاوت هستند با افکار بقیه جوونا..گاهی نوشتنها برای عرض اندام نیست برای ارزیابی افکاره....
از دیدن کامنتت خوشحال شدم..امیدوارم پستهای تازه ای از تو ببینیم.

تشکر

مرجان چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ق.ظ http://tara65.blogsky.com

سهند باور کن همون فحشهای من کارساز بود که تو دوباره تصمیم به نوشتن بگیری....چوب معلم گل است و این حرفها!!! اینکه چرا بنویسی و تو اصلا کی هستی که بنویسی...از اساس چرت بود! همه ما که می نویسیم در کنار همدیگه معنا پیدا می کنیم.نوشته های من بدون نظرات تو بی معنی می شه و پست های تو هم بدون حضور ما رنگ و بوی گذشته رو نداره...شک نکن اینکه با وجود ننوشتنت هر ۲ روز یک بار تقریبا وبلاگت رو باز می کردم ؛ از روی بی کاری و به عبث نبود...نوشته های سهند با همه عصیان زدگی ها و ناگهان پوچ گرایی ها و فراز و فرودش...باید باشند...و وقتی که نیستند این دهکوره دیجیتالی؛ چیزی کم دارد...بی تکلف گفتم!(در ضمن نشان دوستی ات را با افتخار آویزان کردم!)

بی جنبه....من نشان دوستی بهت اعطا کردم این چوب معلم و این ها دیگه چی بود؟؟؟....ولی فحشات واقعا کارساز بود...دستت درد نکنه

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ب.ظ

بنویس.....

مونا چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ب.ظ

بالاخره فهمیدی که خوب مینویسی. هورا

هفت رنگ چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:21 ب.ظ http://7rang.ir/counter/

با سلام

سیستم شمارشگر هفت رنگ ، شمارشگری با امکانات جالب

به 2 صورت فلش و متنی

هم برای مشاهده آمار بازدید وبلاگتان و هم برای بالا بردن زیبایی آن

با تشکر

مرجان چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:12 ب.ظ

سهند جان انکار نکن حضور پررنگ من رو در جای جایه زندگیت......!!!!!!!!!!

محسن شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:30 ب.ظ http://taranesara00.blogsky.com

سلام دوست عزیز
ممنونم که به وبلاگم سرزده بودی وبلاگتو خیلی دوست دارم باحاله من وبلاگتو تو لیستم میذارم البته اگه همینتور عالی ژیش بری
راستی من به عنوان یه برادر یه دوست بهت میگم تو جواب دادن به نظرات یه مقدار دقت کن
مرسی

بسم الله الرحمن الرحیم....چی؟!!!!

کوروموزوم نا معلوم سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ق.ظ http://xxxy.blogsky.com

واییییییی خدا باورم نمیشه بلاخره اینجا آپ دیت شد.
تو که فکر کنم میدونی من چقدر نوشته هاتو دوست دارم اون شب بارونی تهران و که کلا حفظم.
حالت خوبه؟کنکور چطور بود؟
+تا حالا دوست وبلاگی به اندازه تو بد جنس نداشتم.

فرزین دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:42 ق.ظ http://rooshangah.persianblog.ir/

نوشتن زیباترین نوع شکل بخشی به عدم میباشد، این تو نیستی که مینویسی، بلکه تو توسط نوشتار خلق میگردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد