زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

ابرهای همه عالم شب و روز در دلم میگریند....

امشب از خواب خوش گریزانم که خیال تو خوشتر از خواب است
وغرغ در این اندیشه که ای کاش از شاخه سر سبز حیات گل اندوه مرا میچیدی.تو میدانی که از زندگی چه میخواهم .
کاش....ای کاش با همین سکوت در میان بازوانم خاک میشدی...
امشب من آزازدم .....آزاد...
و چه تاریک است این تنهایی...........
بی شک هر شکستی قصه ای دارد.....
من مرگ خویشتن را با دیواری در میان نهادم.....
آسمان سینه ام پر از درد است.......
من خواب دیده ام که کسی می آید........من دیدم که پوست تنم از انبساط عشق ترک میخورد......و من آن روز را انتظار می کشم.....
و من در طلوع گل یاسی از پشت انگشت های تو بیدار خواهم شد...
.......................................................................
امشب اصلا حال خوشی ندارم....احساس پوچی نمناکی دارم...بیهودگی مطلق...........در جستجوی آرامش.....و در فکر فرار از خودم....افکارم........
                          در آرامش بامدادی خانه
                                           مردی که مرده بود
                         




نظرات 4 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:56 ق.ظ

salam agha sahand
aval azaton tashakor mikonam babate neveshtane in matalebe zibaa
webloge shomaro tavasote ye ki az doostam bahash ashna shodam be nazare man neveshtehaton fogholade ziabast
man montazere nevehstehaye jadideton hastam be omide behtar shodan har rooze blogeton
hamishe shad va salamat bashiiid
ghorbane shoma
sara

ســکوت ســرد چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:22 ب.ظ http://sokootesard.persianblog.com

ای کاش ِای کاش هایت ...

نیکتا یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:11 ب.ظ http://shahregheseh.persianblog.com

سلامدوست خوبم...من بالاخره برگشتم..

چه عجب چشم ما به جمال شما روشن شد.......

مسافر هتل کالیفرنیا جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:01 ق.ظ http://sokote-marg.blogsky.com/

saalam dadashe golam to dige cheraaaa? chera injori shodi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد