زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

دوستی

دوستی  نیز گلی است ؛
مثل نیلوفر و ناز ،
ساقه ترد ظریفی دارد .
بی گمان سنگدل است آنکه روا می دارد
جان این ساقه نازک را
-
دانسته -
بیازارد !

نظرات 2 + ارسال نظر
fereSshte سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:30 ق.ظ

با من حرف بزن , از همین لحظه بگو
که شناورم در زلالی چشمانت
به من نگو که همه چیز را به سادگی شروع ادامه دهیم
من غرق شده ام در تو
این ساده نیست

POORYA سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:04 ق.ظ

salam.
doosty mesle gol haye shaghayeghy mimune ke joloye khab gahe khandayy,tuye un baghcheye delgir,tuye kashan budan.age yeky az un shaghayegharo michidi 3soot golash par par mishodan.
to ke rafti o poshte saret ro ham negah nekerdy,hatta un shaghayegharo ham az yad bordi chetor sohbat az dusty mikoni?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد