زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

تمام خوشبختی

چادر نماز گل گلی تو 

فرفری های موهایت 

 نمازت در شبستان امام زاده صالح  

و نگاه ناتمامت روبروی در مسجد دزاشیب

برای من تمام خوشبختی بود 

.  

تمام این سالهای دور و دیر

گریز از تو توهمی بود

چرا که تو دیگر خود من بودی 

بانوی انتظار

............................................................ 

پ.ن:احتمالا تمام این سالهایی که خودم را عذاب داده ام.....مشغول طی کردن محیط دایره ای بودم با قطری به طول غرورم....دایره ای که ایکاش نقطه ای بود

نظرات 9 + ارسال نظر
درامد ماهیانه و مادام العمر پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.setmapi.com?rgm=abbas67set

بازاریابی و کسب درآمد:

تذکر بسیار مهم: برای ثبتنام در صفحه اصلی بر روی لینک بازاریابی کلیک کنید تا به صفحه ثبتنام بروید.فرم ثبتنام پایین صفحه است. در ضمن َشماره موبایلتان را درست بدهید چون با شما تماس گرفته می شود.

شما می توانید در این بخش عضو شده و حساب خود را به صورت کاملا رایگان فعال نمایید و از روشهای ساده زیر، صاحب یک درآمد ایده آل اینترنتی شوید.
1. هر گاه یک مشتری توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت ستمپی شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ریال قیمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراین 47500 ریال به حساب شما افزوده می شود.
2. به ازای هر آگهی دهنده که به سایت معرفی کنید 20% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با درج یک آگهی، 180,000 ریال به سایت پرداخت کند، 20% آن (36,000 ریال) به حساب شما افزوده می شود.
3. به ازای هر نفر که توسط شما در بخش افزایش ترافیک عضو شود 20% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با ثبت نام در بخش افزایش ترافیک، 160,000 ریال به سایت پرداخت کند، 20% آن (32,000 ریال) به حساب شما افزوده می شود.
4. با درج کدهای اختصاصی در سایت یا وبلاگ (به ازای هر کلیک بازدیدکننده ها بر لینک های ستاره دار 80 ریال دریافت می نمایید.)
5. مژده: به مناسبت بالابردن درآمدبازاریابان عزیز{ وبلاگ داران: 6000الی 12000ریال،غیره: 3000ریال } هر گاه یک کاربر توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت ستمپی شود و در بخش بازاریابی ثبت نام نماید و حساب خود را فعال کند 12000 ریال به حساب شما در سایت افزوده می شود.
6. مژده: به مناسبت تشویق و ترویج بازاریابی اصولی در ستمپی (درضمن ، روزعید(جمعه) هرهفته پاداش افزایش می یابد) هر گاه یک کاربر توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی یکی از زیرمجموعه های سطح اول شما وارد سایت ستمپی شود و در بخش بازاریابی ثبت نام نماید و حساب خود را فعال کند 3600 ریال به حساب شما در سایت افزوده می شود.
7. مژده: به مناسبت ایام عیدشعبان وولادت ائمه ( به عنوان عیدی ) در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 5000 ریال به حساب شما در سایت افزوده می شود.

کوروموزوم نا معلوم پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ب.ظ http://xxxy.blogsky.com

خیلی خیلی دوسش داشتم خیلی خیلی لطیف بود.
یادمه یه بار میگفتی که من از اون آدمهای لعنتیی هستم که دل ندارن اما خیلی دلتنگن اینم از اون پستای لطیفی بود که خیلی قشنگ بود اما دل آدم با خوندنش میگرفت.
نمیدونم برای من تمام خوشبختی چیه؟
من نمیخواستم جوابیه بنویسی.فقط شوخی کردم.شوخی...نوشتمم که شوخی بود!بعد گفتم حتما خودش میفهمه دیگه.حتما میفهمه دیگه که چه اون موقع با شیطونی و ذوق رفتم تو پستای نارنج گشتم که کامنتتو بعد ۴ سال پیدا کنم فکر کردم که دوست قدیمی وبلاگ نویسم ذوق میکنه اگه ببینه من هنوز حرفاش یادمه.
نمیخواستم جوابیه بنویسی...
بغض کردم اونجوری جوابمو دادی

مرجان جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:12 ب.ظ http://tara65.blogsky.com

با همه وجودم از خودنون این پستت شاد شدم سهند جان...خدا حفظت کند...

مرجان دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ب.ظ http://tara65.blogsky.com

ناز انگشتای بارون "تو" باغم می کنه.........به روزم

کوروموزوم نا معلوم پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ق.ظ http://xxxy.blogsky.com

راستشو بخوای چایی کله مورچه ای حتی وسوسم نکرده چه برسه به معتاد.مهندس ماموریت که میره زیاد از این جور چیزا میاره.

wooosvw پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ب.ظ http://wooosvw.blogfa.com


با اجازه لینک شدین!

نیست جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ق.ظ http://baobabb2.blgfa.com

جنس این یکی با بقیه فرق داشت . نداشت ؟!

داشت

همون شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:36 ب.ظ http://meileraftan.blogfa.com

نمی دونم چرا چادر گل گلی شده مظهر عرفان ؟؟
یعنی نمی شه کسی چادر گلی گلی سرش نکنه بوی عطر یاس نده اما خدایی باشه ؟؟؟

خدایی چیه بابا؟ عرفان کیلویی چنده؟...

[ بدون نام ] یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:15 ب.ظ

باید دیگه یواش یواش زن بسونی بعدشم دستشو بگیری از این سراشیبی دزاشیب بزنی بالا بری طرف جمارون و جمشیدیه
.
.
.
ه... ی ..هی
چمدونم ...شاید از ظن خود یارنوشته شدم...؟!!
ما که یه زری نامی رو میخواستیم
باباش گفت به علاف جماعت زن نمیدمژداداش به یه آق مهندس که تو سایپا کار میکنه
..میگنماهی یه ملیون و پونصد حقوق میگیره..!؟
آقا ..راس میگن..؟!
یعنی ..راس راسی یه ملیونو پونصد چوق به اینا حقوق میدن...؟!
آخ ..مگه چه خبره....
..مگه فیل هوا میکنن تو سایپا...

چاکر آقا رضا مشتاق....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد