زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

یک خاطره گرد کمتر

امشب باز هم خروس بی محل دلتنگی روی بوم دلم نشسته بود....هر چند که اگر او هم نباشد این دل درمانده برای پیدا کردن دلیلی از بهر دلتنگی های گاه و بیگاه لنگ نخواهد ماند....کافیست سری به تقویمهای خاک آلوده بزند....صفحه ای را از سر حسرتی بگشاید.......به تاریخ دور دیداری خیس سفر کند........ 

امشب هم در انعکاس این همه تنهایی  کسی با من هم خاطره نبود جز یاد لرزان تو که فکر نمیکنم به این زودیها من و دل را تنها بگذارد و به تقلید از همه ی دلبستگی های ساده بی بهانه خانه خواب و خاطره را ترک کند و برود آن دورها روی بلند ترین شاخه درخت پیر خیالهای محال که در کویر باور ریشه دارد و با اشکهای من سیراب میشود بنشیند کنار کلاغ سیاهی که میگویند روزگاری عاشق کبوتر سپیدی بود.

با دل عهد بستم که اگر این آخرین بهانه را  هم به هیچ باختیم دست از  قمار بکشیم....(هر چند که دیگر سرمایه ای برای باختن نداریم.) و زمانی که فرشته ی مرگ انگشتانش را به شیشه پنجره زد. به جای سبک کردن قوطی قرص های این قلب بی قرار بی بهانه با او برویم تا پشت هیچ......یک خاطره گرد کمتر.....باور کن به کسی بر نخواهد خورد.....باور کن.

                                                                                                سهند

                                                                                        ۸۶/۱/۲۶ -۱:۳۰ بامداد

نظرات 5 + ارسال نظر
تارا یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:25 ق.ظ http://tara65.blogsky.com

ممنونم از عکسی که فرستادی...و باز هم ممنون به خاطر نقد متفاوتت!ولی یک نکته را در نظر داشته باش...هیچ وقت هیچ نویسنده ای کتابش را غیر مغرضانه و بدون سوءگیری نمی نویسد.اما فکر می کنم منتقد باید اندگی با خود نویسنده تفاوت داشته باشد.نه؟

نازنین-گل یخ یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ب.ظ http://nazanin55.blogfa.com

سر زدم!
قشنگ بود...تو نو شته هات غم هست!!!

پارمیس دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ق.ظ http://apadana2006.blogsky.com

سلام آقا سهند؟خوبین؟ خوش که می گذره انشاالله؟ خوندم بازم قشنگ بود.خیلی قشنگ تشبیه می کنید...
ولی نمی دونم چرا همیشه یه حس غم توی نوشته هاتون هست قشنگه خیلی هم قشنگه اما کاش این حس یه روزی به شادی تبدیل بشه.به امید اون روز. همیشه شاد و سبز باشید. یا حق.

مجید سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 ق.ظ http://www.majonline.blogsky.com

سلام نازنین
ممنونم از حضورت . وبلاگ خوبی داری و مهمتراینکه زیبا می نویسی
من پیش شما خواه آمد
بای

آب آتشگون چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ب.ظ

هیچ چیز ارزش نداره که آدم خودشو بخاطرش ناراحت کنه.(یکی باید به خودم بگه) بهتون نمیاد بی اراده باشید. اینها که مینویسید فقط نوشته هستند یا احساسات بیان شده واقعیند؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد