زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

نبود

یاس عزیز دست تو

                              تو فکر دست من نبود          

                                                           تو بازی آدمکا جایی برای من نبود

تو بیستمین روز از بهار                                          

                            جای سهند خالی نبود

                                                                       سهند-۲۱/۱/۸۶-ساعت ۲ بامداد

.........................................

برای روز میلاد تن خود......

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ق.ظ

اولین کسی هستم که خوندمش

نازنین-گل یخ سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 ق.ظ http://nazanin55.blogfa.com

سلام......چه غم انگیز ناک!!!
امیدوارم یک روز تو هم بتونی بی نیازانه از اون بگذری...
هر چند الان شاید از این حرفم خوشت نیاد....اما من نیاز به کسی که نسبت به من احساس نیازی نداشته باشه...نمی پذیرم!
برای روز میلاد تن من نمیخوام پیرهن شادی بپوشی به رسم عادت دیرینه حتی برایم جام سر مستی بنوشی.....
چقدر قشنگه این ترانه...

جلیلی سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:04 ب.ظ http://jalily.parsiblog.com/196035.htm

سلام
امیدوارم جای سهند از شنبه تا جمعه تاریح هم شده خالی نباشه
جالب بود

رضا چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:54 ب.ظ http://www.reza8mile.bglogsky.com

روز میلاد یک نفر فقط مربوط به اوست چراکه همه بخاطر او یکجا جمع میشوند و به خاطر او جشن میگیرند و به او تبریک میگویند ! بله !

مرجان(تارا) جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:17 ب.ظ http://tara65.blogsky.com

سلام.اولا که تولدت مبارک...با یه عالمه تاخیر!!!دوما اینکه...نقدتو خوندم...نقد منصفانه ای نبود...من فکر می کنم که دید تو نسبت به این کتاب فوق العاده تک بعدی است! یعنی این نقد را بادر نظر گرفتن جنسیت خودت نوشته ای...حال آن که برای نوشتن یک نقد خوب باید خودت را ورای تمام تعلقات و دلبستگی های شخصی و سوءگیری های گاه متعصبانه قرار دهی! هر انسانی وجودش دو بعد دارد.بعد زنانه و مردانه که در اکثر افراد همان بعد جنسیت خودشان تقویت شده است.کتابهایی از این قبیل برای افرادی که بعد زنانه درونشان نیز تا حدودی رشد کرده است(توجه کن که منظورم از بعد زنانه خصوصیات هورمونی و یا اخلاقی نیست بلکه حس مادرانه مدنظرم است)دلنشین تر است .با این همه نظرت قابل تامل است...در نقد این کتاب مهتاب شبی باید و آسوده سری...ممنونم که برایم فرستادی.

دنیای درد آوریست دنیایی که فالاچی ها قهرمانند..... من معتقدم کمی مغرضانه نوشتن از کتابی که مغرضانه نوشته شده بد نباشه......دوما یه بار دیگه نوشتم رو با دقت بخون....تولد من نبود.....با این حال مرسی از تبریکت

پارمیس جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام آقا سهند عزیز. خوبین؟ قشنگ بود اما یکم غم انگیز. من نوشته هاتون رو دوست دارم. موفق و شاد باشید. یا حق.

رویا شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام!
ببخشید!
شما می دونید چرا من انقدر ازتون بدم میاد؟؟!!
آخه چرا؟
نمی دونم چرا!!

چیزای زیادی هست که نمیدونم.....یکی هم این که چرا شما از من بدتون میاد.....یکی هم این که چرا به وبلاگ کسی که اینقدر بدتون میاد سر میزنید........

رویا شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:09 ب.ظ

خی یکیشو جواب می دم.از بس بدم میاد سر می زنم!

!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد