زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

خالی ترین صندلی دنیا

                                     khali tarin sandali donya                  

                                                           

روبروی خالی ترین صندلی دنیا باز نشسته ام.

اینجا مزه ی گس عشق میده.

مزه ی پیش بینی های تلخ.

 پرم از بوی تلخ قهوه که فضا رو پر کرده و بوی شیرین شانل که تو یاد من میپیچه....

و صدای سکر آور  sting .....گویی تا بی نهایت ادامه داره....

I dream of rain
I dream of gardens in the desert sand
I wake in vain
I dream of love as time runs through my hand

This desert rose
Whose shadow bears the secret promise
This desert flower
No sweet perfume that would torture you more than this

صدای تو از همه جا شنیده میشه....نبینم مردم داره گریه میکنه ها

و صدای من که از ناباوریها میگم...از آرزوهای دور و دیرم......از رنجهام.....از تنهایی هام.....از کرمهایی که روحم رو ذره ذره میخورند.

و تو چه ساده من رو به ساحل آرامش میرسوندی....

دوباره بارون گرفت

نوشته ها جلوی چشمام تار میشن

دفتر یادگاری های آلبالو رو باز میکنم.......یادی از دیروز دور( ۲۲/۸/۸۵ ساعت ۳:۱۶)

                                                   daftare yadegari albaloo

دو تا امضاء آشنا بغل هم اون پایین....

میون گریه خنده ام میگیره.....همیشه از خودم متنفر بودم لعنت به من.....لعنت به این پیش بینی های همیشه درست من.

این شعر رو خوندم و تو نوشتی:

 

قصه تلخ غروب و خوندم از غربت چشمات

              میدونستم گل عشقم میشه پرپر توی دستات

                                  میدونستم دل تنگم گور صد خاطره میشه

                                                رو تنم خالی میمونه جای اون دستا همیشه

 

مثل شمعی که با یه فوت خاموش بشه

ناگهان همه چیز تموم میشه

دوباره منم و این صندلی خالی

                                                               سهند

                                               کافه آلبالو -۱۶/۱/۸۵- ۸:۳۰   

...................................................

امیدوارم اینجا رو نخونی.......

امیدوارم بعد از خوندن دلتنگیهام فکرهای خنده دار نکنی......

امیدوارم این نوشته را به هیچ حسابی نگذاری.......

نظرات 9 + ارسال نظر
نازنین-گل یخ جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:33 ب.ظ http://nazanin55.blogfa.com

سهند جان وقتی اینو خوندم خودم اینقد دپرس بودم که ...
قشنگ بود..ممنونم که به من سر میزنی...
لعنت به پیش بینیهای تلخ.....لعنت به خاطره و درویا....لعنت لعنت

پارمیس شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام آقا سهند عزیز و با معرفت. خوبین؟ خوندم همشو خوندم... نمی دونم چی باید بگم... (سکوت و فقط سکوت)
انشاالله که همیشه موفق شاد و سلامت باشید. به خدا توکل کن. یا حق.

نازنین-گل یخ یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ق.ظ http://nazanin55.blogfa.com

سهندجان ! منم با نظرت موافقم...نباید از هیچ انسانی انتظار بی حد داشت....چه زن چه مرد
مطلبت قشنگ بود...

نازنین-گل یخ یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ق.ظ http://nazanin55.blogfa.com

دوباره خوندمش .....
با اجازه لینک کردمت با عنوان مردی که مرده بود!

گلناز یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:14 ب.ظ http://sadaf.persianblog.com

سلام > سکوت میکنم که سکوت سرشار از ناگفته هاست ...

مانی جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.alein.blogsky.com

سلام
وب لاگ من فیلتر شده البته در شهرستانها . من به آدرس www.alein.blogsky.com اسباب کشی کردم خوشحال میشم به من سر بزنی و تو لیست دوستات لینک جدید من رو وارد کنی یا یه جورایی به بقیه هم خبر بدی.. ممنونم.
مانی

پارمیس شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ق.ظ

اتفاقی افتاده آقا سهند؟ نمی دونم چی بگم.

کیمیا یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ

من هیچ خاطره ای ندارم
هیچکی منو دوست نداره منم هیچکیو دوست ندارم
هیچ پیش بینی وجود نداره
من ازادم اینطور فکر نمی کنی؟

poopak جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ب.ظ http://matrix.1361.blogfa.com

kheili alie kheili khosham omad vaghean behetoon tabrik migam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد