زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

حیف

حیف از اون ترانه ها که

زیر پاهای تو له شد

حیف از اشک عاشق من که

به پای تو هدر شد

 

حیف از این یاد شبونه

بی دلیل و بی بهونه

توی سرمای دل من

بازی برگ و خزونه

 

حیف از اون دستای تب دار

چشمای همیشه بیدار

حسرت یه لحظه دیدار

بوسه های گاه و بی گاه

 

حیف از این همه صداقت

جون دادن پای رفاقت

واسه اونی که نفهمید

فرق عشق و با یه عادت

 

ته چشمای تو امروز

جای دریا یه سرابه

پشت این صبح خماری

قصه ی شب شرابه

                                                         سهند

                                       یکشنبه - ۲۷/۱۲/۸۵ - ۳:۳۰ بامداد

نظرات 1 + ارسال نظر
یاس جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:37 ب.ظ http://sadehdeleashegh.blogsky.com

سلام
ممنون که به وبلاگ ما سر زدی
واقعا حیف از عشق من که به پای کی هدر شد
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد