زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

 

زندگی رو جا گذاشتم

روی شن ها

لب دریا

تنم رو دادم به دست

ضربه های سخت موجا

 

تا دیگه یادم نیادش

اون روزای بی نوازش

روزایی که می شکستم

توی غربت نگاهش

 

دلم اما

خیلی وقت بود

توی سینه مرده بودش

تو همون روزا که عشق هم

من رو از یاد برده بودش

 

با خودم میگفتم ای کاش

تو نگاهش عکس من بود

توی این شبهای وحشت

بین دستاش دست من بود

 

تو غروب سرد و دلگیر

راه دریا پیش روم بود

تو دست بی رحم تقدیر

جز یه دشنه دل من بود

                                                                                        سهند

                                                                           ۸۵/۱۲/۲۳- ساعت  ۲:۵۳ بامداد

 

نظرات 7 + ارسال نظر
پارمیس چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:37 ب.ظ http://apadana2006.blogsky.com

سلام عزیز. خوبین؟ عیدتون مبارک. سال خوبی رو واستون آرزو میکنم. خیلی خوب بود پستتون مثل همیشه. من شعراتون رو دوست دارم. مرسی که بهم سر میزنید عزیز. یا حق.

حمید جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:29 ب.ظ http://forgetful.blogsky.com

دلم اما
خیلی وقت بود
توی سینه مرده بودش
تو همون روزا که عشق هم
من رو از یاد برده بودش
سلام - شعرت خیلی به دلم نشست
لینکت کردم عزیز (;

مسیح شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:07 ق.ظ http://aaddee.blogsky.com/

سلام دوست عزیز

:)

قبول دارم حرفتو

قدرت می خواهد

ممنون که به وبلاگ عادیم سر زدی

نمی دونم قبل از کامل شدنش دیدی مطلبو یا بعدش

اما خوشحالم که با اومدنت منو کشوندی به اینجا

:)

سربلند بمونی و ایرونی

مسیح شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:12 ق.ظ

بازم سلام

اشتباه شد

قدرت می خواهد = قدرت ، فرهنگ می خواهد

عذر می خوام

...

نازنین-گل یخ شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:54 ق.ظ http://nazanin55.blogfa.com

این شعری که نوشتی خیلی قشنگه اون اسمی که آخرشه یعنی شعر از خوت نیس؟
بعدش اینکه جون میده به سبک سیاوش خونده شه
ممنونم که همدلی کردی باهام....گل یخ...یه عکس خوشگل ازش داری؟؟؟؟؟

سلام.......
اون اسمی که نوشتم اسم خودمه......معنیش هم اینه که شعر از خودمه.......
در مورد سیاوش هم باید بگم من با شما موافقم.......

رضا شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.reza8mile.blogsky.com

سلام....خوبی؟ عکس چهارشنبه سوری باز نشد ....البته شاید ایراد از من باشه ....

تارا یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:20 ب.ظ http://tara65.blogsky.com

سلام.وقتی کامنتتو دیدم گفتم اینم یکی از هموناییه که می آد تا بگه که به وبلاگ منم سر بزنین...اما شعرت عجیب منو یاد شعرهای جنتی عطایی انداخت!!! شاد باشی رفیق...زنده باش آنطور که شایسته زندگان است...

سلام...وقتی کامنتت رو دیدم گفتم اینم یکی از هموناییه که میاد بازدید آدم رو پس بده.........ولی وقتی کامنتت رو خوندم فهمیدم اشتباه کردم......دقت فوق العاده ای داری....یا شاید هم هوش بسیار ....و یا شناخت خوبی از ترانه های جنتی.....من صاحب سبک نیستم.....و فقط سعی میکنم پیله را بشکافم......من ملغمه ای هستم از هر آنچه که خوانده ام......جنتی...شهیار قنبری....اردلان سرفراز......و خیلی ها.......هنوز من من نشدم.....بعضی قسمتها رنگ ترانه های جنتی رو داره.....تو این رنگ رو خوب دیدی......و بعضی رنگ ترانه های دیگران.....
برام خیلی جالب بود که کامنتت رو برای آخرین پست نگذاشته بودی.....این یعنی شعرم اینقدر تاثیر داشته که مطلب بعدی رو بخونی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد