زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

یادها

 

 

من...

        گم....

                 گیج....

                          تلخ....

 

نقشی از یادهای دیروز

                                    بی صدا

از جلوی پنجره چشمانم میگذرد

یادهای رنگارنگ دیروز

یادهای خاکستری امروز

                                                              سهند

                                                              ۸۵/۱۱/۲۲  ساعت ۴:۰۰ صبح

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.reza8mile.blogsky.com

جمله ی خیلی جالبی بود از خودتان هست؟

بله......خوشحالم که اینقدر تاثیر داشته که شما رو به این پرسش رسونده....راستش تصمیم دارم از نوشته های خودم بیشتر کار کنم.....

[ بدون نام ] یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:45 ب.ظ http://www.wall.blogsly.com

سلام
یاد ها همیشه خاطره می شن...و بقوله خودت (یادهای رنگارنگ دیروز

یادهای خاکستری امروز
)یاده خوب داشتن ...یاده بد داشتن...اینا فقط می مونن

پارمیس یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:57 ب.ظ http://apadana2006.blogsky.com

سلام آقای عزیز. مرسی که به من سر زدید ممنون.پاسخ کامنت تون رو دادم در وبلاگم ولی به رسم دوستی باید به وبلاگ خودتون هم سر می زدم و می زنم.پست جالبی بود. راستی خدایی نکرده اتفاق بدی که نیفتاده واستون آخه گفته بودین این روزا خوب نیستین.انشاالله که هر چه زودتر روبراه بشید. پاسخ کامنت تون رو که در وبلاگم دادم اگر دوست داشتید بدید. راستی پست قبلی خیلی قشنگ تر شده بود. به نظر من دیگه شما الان اصلا تحت تاثیر افکار هیچکی نیستین جز افکار زیبای خودتون... باز هم پیش ما بیاید خیلی خوشحال میشم. ایام به کام. یا حق.

پارمیس دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:46 ق.ظ http://apadana2006.blogsky.com

سلام عزیز. مرسی که پاسخ کامنتم رو دادید. متاسغم از اینکه اتفاق های بدی واستون افتاده. (نمی دونم دیگه باید چی بگم...).انشاالله که از این به بعد همش شادی باشه و لب خندون شما. همیشه موفق و سلامت باشید. سایتون مستدام. یا حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد