زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

عنوان نداره

خیلی وقته اینجا به روز نشده....خیلی وقته..... خستمه..........خوابم نمیبره.......... عزیزم هم الان خوابه...........خوابای رنگی میبینه.....آبی.....قرمز....نارنجی............ وقتی که دور میشم از تو ای هوای مهربونی غم رو تو چشات میبینم ولی ای کاش که بدونی من گم شده من پاک با همه سر گشتگی هام تو رو از همیشه بیشتر بیشتر از همیشه میخوام امضا هم نداره
نظرات 2 + ارسال نظر
فرشته یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1383 ساعت 02:12 ق.ظ

امشب دوباره لالایی واست میخونم

بازم خواب طلایی رو چشات می شونم

اگه بارون نباره با اشک بارون می سازم

بغضم شکسته ولی خبر نداری

نیستی آخه کنارم که پا به پام بباری

دوست دارم سهندم

نیکتا پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 05:27 ب.ظ http://shahregheseh.persianblog.com

سلام بی معرفت.... دیگه حالی از ما نمی پرسی؟..فکر کنم دوباره بهونه زندگیتو پیدا کردی..خوشحالم که دیگه مردی که مرده بود نیستیییییییییییییییییییییییییییییییی..شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد