زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

زنده به گور

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست.همه گول خوردند! هدایت

من ظاهر نیستی و هستی دانم


فریاد که از عمر جهان هر نفسی رفت
دیدیم کزین جمع پراکنده کسی رفت
رفتی و فراموش شدی از دل دنیا
چون ناله مرغی کز یاد قفسی رفت
                                                  ه.ا.سایه
.........................................................................

هرکس قلم دارد بگذارند لای کفنش
ولیکن چیز دیگری بنویسد.
                                                
صادق هدایت
........................................................................

هیچکس هیچکسی را نشناخت
هر که پرورده دست وطنی
من منم دور ز دنیای توام
تو تویی دور زدنیای منی
                                               
محمد زهری
........................................................................

ملالت کم
دلت خرم
و نام روشنت روشن
کسی می خوابد و خوابش نمی گیرد
کسی از پشت دیوار زمان آواز می خواند
پلنگی ماه را با ماده اش در آب می نوشد
نگاه شاعر آشفته بی خواب است اما مردمش در خواب...
                                                 
سپانلو
..........................................................................

من ظاهر نیستی و هستی دانم
من باطن هر فراز و پستی دانم
با این همه از دانش خود شرمم باد
گر مرتبه ای ورای مستی دانم
                                                  خیام
.......................................................................
تمام انگیزه من برای update کردن این وبلاگ استقبال شما دوستان مجازی و البته عزیز هست
۱۲۰ بیننده در ۳ روز باعث میشه اینجا رو زودتر به روز کنم 
                                             
                                                مردی که مرده بود            

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 09:10 ب.ظ http://b4u.blogsky.com

سلام ممنون از نظر شما در بلاگم
اشعار زیبا و جالبی انتخاب کردید
راستی جواب شما:چرا که نه؟هر سینمایی که مثل بالیوود از نظر قدرت تولید -بازیگری(در دو دهه اخیر)-جهانی شدن-شرکت در جشنواره های معروف(مثل کن و اسکار و ونیز و آلمان)-تم اصلی فیلمنامه ها -دکور-لباس-کمترین بهره از سکس و خشونت-و خیلی فاکتورهای دیگه که الان خاطرم نیست رو داشته باشه ارزش نقد کردن داره به هر حال اونا چه بخوایم چه نخوایم بعد از هالیوود حرف اول رو می زنن

مسافر هتل کالیفرنیا شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 09:15 ق.ظ http://sokote-marg.blogsky.com

واقعا خوشحالم که مطالبتو زود به زود آپدیت می کنی
منم یکی از خوانندگان مطالب تو هستم
موفق باشی

POORYA سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:15 ق.ظ

MASHALA ALI BAHERAN!!!!

نیلوفر جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ

این شعر از سژانلو عالی بود
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد